czwartek, 25 marca 2010

Obwieszczenie...

Chciałabym ogłosić wszem i wobec , że podłączono mi prąd!!!!!!!!!!!!!! Co prawda żarówka się jeszcze nie świeci , ponieważ elektrownia musi przeprowadzić inwentaryzację oraz zrobić tzw. odbiór. Co trwa około 3 tygodni. Ale sam fakt obecności skrzynki  w płocie podziałał na mnie niezwykle dopingująco. Zawoskowałam drzwi łazienkowe oraz zeszlifowałam krzesło do biurka. Zdjęcia wrzucę później , gdyż wziął i padł mi aparat z braku zasilania a ładowarka się zapodziała gdzieś.
Mam nadzieję , że tegoroczne lato powitam już w nowym domku.

4 komentarze:

  1. gratuluję podłączenia do cywilizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Duża rzecz, to radość z niej ogromna- PRĄD!

    OdpowiedzUsuń
  3. zajrzałam dziś na Twój blog (przypadkowo) i od dziś masz we mnie miłośniczkę Twego naprawdę pięknego Domu z klimatem .Drewno,kamień i cegła to moje miłości!!Napewno będziesz w nim szczęśliwa,nie może być inaczej!
    Niecierpliwie czekam na dalsze relacje .Pozdrawiam energetycznie ..

    OdpowiedzUsuń