piątek, 3 kwietnia 2009

wanna drewniana



Eehh, trudno jest dom wykańczać. Co prawda widzę juz światełko w tunelu , ale do końca jeszcze droga daleka. Obecnie jestem na etapie wanny, ma drewniana być oczywiście. Po kilku dniach poszukiwań postanowiłam iż :

-wesprę drzewienny przemysł krajowy , gdyż sprzęt tego typu sprowadzony z Niemiec tudzież z krajów skandynawskich ma obraźliwe ceny

-termin realizacji w Polsce - 3 tygodnie , natomiast sprowadzona zza gramnicy 6 " bo wie pani każda wanna jest robiona na zamówienie w Niemczech ręcznie" - oświadczył mi dumnie pan handlujący wannami , jakby to miało tłumaczyć jej cenę 9000 zł

tak więc znalazłam na naszym rodzimym rynku takie same właściwie cudo za 1/3 ceny i też na indywidualnie zamówienie

wymierzyłam

zamówiłam

czekam






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz